zapytania@certusfire.pl
Masz więcej pytań?
Zostaw nam wiadomość,
a chętnie na nie wszystkie odpowiemy.
Masz więcej pytań? Zostaw nam wiadomość, a chętnie na nie wszystkie odpowiemy.
Towar może zostać dostarczony do Państwa na kilka sposobów,
w zależności od preferencji:
Dostawa kurierska – Zrealizujemy wysyłkę za pośrednictwem kuriera, który dostarczy zamówiony towar pod wskazany adres.
Odbiór osobisty – Istnieje możliwość odbioru zamówionych produktów bezpośrednio w siedzibie naszej firmy.
Paczkomat – Dla mniejszych gabarytów oferujemy opcję odbioru paczki z najbliższego paczkomatu, co daje Państwu wygodę odbioru w dogodnym czasie.
Wybór metody dostawy zależy od Państwa preferencji oraz specyfikacji zamówionego towaru.
Czas oczekiwania na towar zamówiony spoza naszej stałej oferty
wynosi zazwyczaj około 2 tygodni.
Jednakże, w zależności od rodzaju sprzętu oraz jego dostępności, czas realizacji może się wydłużyć. Staramy się zawsze informować naszych klientów na bieżąco o statusie realizacji zamówienia oraz o wszelkich ewentualnych opóźnieniach, aby zapewnić pełną transparentność procesu.
Płatność po wystawieniu faktury – Opcja przeznaczona głównie dla firm, straży pożarnych oraz gmin, gdzie płatność odbywa się po otrzymaniu towaru i faktury.
Płatność za pobraniem – Dla klientów indywidualnych oferujemy wygodną opcję płatności za pobraniem, gdzie płatność następuje przy odbiorze towaru.
Płatność z góry – W przypadku niektórych specjalistycznych sprzętów wymagamy płatności za towar z góry. Wysyłka następuje dopiero po zaksięgowaniu płatności na naszym koncie.
NOWOŚĆ !
Płatność ratalna - realizowana w systemie 40/20/20/20. Pierwsza płatność dokonywana jest przy odbiorze towaru. Trzy następne w miesięcznych odstępach.
FTE Certus Fire
Miroslaw Borkowski
NIP: 753-113-25-54
Regon: 160122064
ul. Powstańców Śląskich 48-314 Prusinowice